A csapatunk

Nézd meg kivel találkozhatsz a boltunkban
Makay Péter

Üzletvezető

• Megszállott nagyponty-horgász.
  • Szíve csücske a bojlizás, de a feeder horgászatban és a finom szerelékes pecában is otthonosan
    mozog.
  • Az áruház mindenese, koordinátora.
Tóth Szebasztián

Szakértő-eladó

• Folyóvizek szerelmese.
  • Pergetésben, legyezésben, sőt már feeder horgászatban is mindenkinek tud hasznos tanáccsal
    szolgálni.

Garancia

Boltunkban mindig megtalálsz bennünket és megoldjuk a problémádat.

Újítások

Folyamatosan hozzuk neked a legújabb termékekekt.

Tanácsadás

Tanácsadás, hogy a  számodra legmegfelelőbb terméket kapjad meg.

IX. BARÁTI BOJLIS VERSENY ALASZKA CARP LAKE

Ha szeretnétek részt venni egy igazán jó hangulatú baráti bojlis versenyen az ALASZKA Horgásztavon 2019. 09. 22- 2019.09.27-ig, akkor jelentkezzetek a IX. 114 órás baráti bojlis versenyre!

Horgászkártya és fogási napló 2019

Elkezdődött egy új év és ilyenkor a horgászokat leginkább a fogási napló leadása és az új engedély kiváltása foglalkoztatja. Szinte mindenki tudja már, hogy január elsejétől kötelező a horgászkártya kiváltása. "Sajnos" van azért néhány horgásztársunk, akiket nem...

Késő őszi pontyhorgászat a FishingWorld csapattal a Balatonon.

A FishingWorld csapat bemutatja Nektek, hogy egy késő őszi balatoni horgászaton milyen kényelmi eszközöket használunk, valamint milyen etetési taktikát alkalmazunk és sort kerítünk pár apró csalizási praktikára is....

2. FISHINGWORLD KUPA A HARCSA HORGÁSZTAVON

2. FISHINGWORLD KUPA   Megrendezésre kerül második versenyünk Majosházán, a Harcsa horgásztavon. Az előzőhöz képest most páros versenyt hirdetünk, melynek célja egy jó hangulatú, mindenkinek egyenlő feltételeket biztosító verseny, amin nincs más dolgotok csak...

2018 FEHOVA HÉTVÉGE

Csütörtökön kezdődik a 25. FEHOVA Mi nem leszünk kint a 25. FEHOVÁN, de szeretnénk minden kedves vásárlónkat kárpótolni, ezért a kiállítás ideje alatt, csütörtöktől szombatig MINDEN TERMÉKÜNKRE 15% KEDVEZMÉNYT adunk áruházunkban és a Webshopunkban is!...

Chod rig, ahogy én szeretem…

A chod végszerelék (mint szinte minden más) Angliából indult hódító útjára. Sajnos hazánkban nem nagyon terjedt el, pedig nagyon eredményesen használható, ha pár apró részletre jobban odafigyelünk, pláne ebben a hideg időszakban, amikor kedvenc pontyaink...

Rövid novemberi bojlizás a Balatonon

Elképzelhető, hogy sokan már el is tették horgászbotjaikat és már a jövő évi horgászatokról ábrándoznak. A FishingWorld csapata ezzel ellentétben ilyenkor is szereti kapásra bírni a termetesebb pontyokat. Mivel kevés időnk van a pecára, ezért 48 órát...

Bányatavi óriás Hejőkeresztúrról

Tavaly szeptemberben jártunk először a Carp&Carpon, a 38 hektáros, több, mint 50 éves bányatavon. A tó hatalmas, érintetlen halakat rejt, amiket a helyenként 10-15 méteres mélységek miatt nem könnyű megtalálni. Sok apró részletnek kellett a helyére kerülnie,...

Vásárlónk üzenete

Kedves FishingWorld, 8 éves Fiammal, Leventével vásároltunk ma Nálatok,és a szuper alapanyagokból házi bojlikát készítettünk. 1 kg szúnyoglárvás Timár mix etetőanyagot átszitáltunk.   6 db tojásból, 3 evőkanál olívaolajból, szúnyoglárvás aromával, sóval...

Nyilt nap Csörgő Tamással, valamint Nikl Baits termékek bevezető bemutatója

2017. június 16.-án délután 14.00.-tól este 20.00.-ig nyilt nap Csörgő Tamással, valamint Nikl Baits termékek bevezető bemutatója a FishingWorld horgászáruházban. Szeretettel várunk minden pontyhorgászt. Csatlakozz az eseményünkhöz....